MEDHELPS EMPLOYEE APP

Download medarbejder App

SUPPORT TIL APP

Generelt om medarbejder App

Hvad kan jeg i MedHelps Medarbejder App?

I MedHelp app’en kan du:

  • sygemelde dig eller dit barn
  • sygemelde dig hvis du går hjem i løbet af arbejdsdagen
  • ændre datoen for, hvornår du forventer at være rask
  • raskmelde dig
  • få et overblik af dit fravær.

Hvad er mit brugernavn og password til Medarbejder App?

Dit brugernavn til Medarbejder App er dit mobilnummer. Dit password har du modtaget på SMS. Ellers kan du bede om at få det tilsendt igen på siden hvor du logger ind.

Hvordan opretter jeg en brugerprofil i medarbejder App?

Når du har installeret app’en på din telefon, skal du oprette en bruger. Indtast mobilnummer (med landekode) samt din fødselsdag i anviste felter, så får du dit password tilsendt på SMS.

Jeg har ikke en smartphone til Apps, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har en smartphone eller en tablet og derfor ikke kan installere apps, kan du sygemelde dig på hjemmesiden www.medhelp.dk/mymedhelp eller ringe til MedHelps sygeplejersker mellem 5-18 i hverdagene.

SUPPORT TIL APP

Hjælp til brugerprofil og koder

Hvad er mit brugernavn og password til Medarbejder App?

Dit brugernavn til Medarbejder App er dit mobilnummer. Dit password har du modtaget på SMS. Ellers kan du bede om at få det tilsendt igen på siden hvor du logger ind.

Jeg får ikke noget nyt password til Medarbejder App

Hvis du oplever dette, så kontakt venligst vores support, så sender vi et nyt password til dig. Du kan kontakte support her support@medhelp.dk. 

Kan medarbejder App bruge fingeraftryk til at logge ind?

Ja, du slår funktionen til under Indstillinger. Her ligger både fingeraftryk og ansigtgenkendelse.

Jeg mangler eller har glemt mit kodeord til Medarbejder App

Gå i App. På forsiden hvor du normalt logger ind, kan du bede om en ny kode. Denne kommer på SMS indenfor få minutter.

Jeg får denne besked “Connection timeout”

Tjek om din telefon er på Wifi. Hvis den er det, så prøv at slå wifi fra, og så prøv og logge ind igen. Hvis det ikke lykkes, så kontakt MedHelp.

Jeg kan ikke oprette mig som bruger af medarbejder App

Der kan være flere mulige løsninger på denne. Først vil vi bede dig tjekke at det er det rigtige telefonnummer du bruger. Hvis du har fået nyt nummer for nylig eller har to mobiler, så kontakt MedHelp for at høre hvilket nummer du skal benytte.

Er du sikker på at du har hentet medarbejder App og ikke MedHelps App til ledere. Baggrunden til medarbejder App er lysegrå.

Hvis du har tjekket begge disse to og ikke fundet fejl, så kontakt MedHelp.

Kan jeg ændre koden i medarbejder App?

Ja, denne funktion ligger under Indstillinger. Du kan her også slå til at App’en benytter “fingertouch” eller ansigtgenkendelse.